Laatujärjestelmät
Tarjoamme apua seuraavien laadunhallintajärjestelmien rakentamiseen ja kehittämiseen:
ISO 9001
Laatujärjestelmä
ISO 9001 on maailman tunnetuin ja käytetyin laatustandardi. ISO 9001 -standardi sopii kaikenkokoisille yrityksille sekä kaikille toimialoille. Standardi toimii keskeisenä osana yrityksen menestyksessä ja on erinomainen työkalu liiketoiminnan, prosessien ja johtamisen kehittämisessä sekä laadun ylläpitämisessä. ISO 9001 -sertifikaatti on kansainvälisesti tunnustettu osoitus laadukkaasta toiminnasta.
ISO 14001
Ympäristöjärjestelmä
ISO 14001 -standardi on maailman tunnetuin ympäristöasioiden laadunhallintajärjestelmän malli, jonka avulla yritys voi kokonaisvaltaisesti ja tavoitteellisesti parantaa ympäristövastuullisuuttaan. ISO 14001 -standardi määrittelee prosessit, resurssit ja menetelmät, joiden avulla yritys pystyy noudattamaan sitä sitovia ympäristötavoitteita. Ympäristövastuullisuus lisää yrityksen tehokkuutta ja ennen kaikkea minimoi ympäristöriskejä. ISO 14001 -standardiin perustuva laadunhallintajärjestelmä helpottaa ympäristöasioiden johtamista, edistää organisaation tehokkuutta sekä parantaa ympäristönsuojelun tasoa.
ISO 45001
Työterveys- ja työturvallisuus-järjestelmä
ISO 45001 -standardi auttaa hallitsemaan työterveyteen sekä työturvallisuuteen liittyviä riskejä ja vaaroja. Turvallinen työpaikka on jokaisen perusoikeus. ISO 45001 -standardin mukainen laatujärjestelmä edistää työpaikan turvallisuutta sekä työntekijöiden terveyttä. Usein terveydestä ja turvallisuudesta huolehtiminen parantaa myös yrityksen kannattavuutta.
Tarjoamme apua laadunhallintajärjestelmien rakentamiseen ja kehittämiseen
Laadunhallintajärjestelmä lisää kilpailukykyä markkinoilla ja varmistaa, että yritys täyttää asiakkaiden sekä markkinoiden asettamat laatuvaatimukset. Laadunhallintajärjestelmä auttaa yritystä osoittamaan sidosryhmilleen turvallisuuden, tehokkuuden, valvonnan ja kestävyyden tasonsa luotettavasti. Laatu-, ympäristö- ja turvallisuusjärjestelmät ovat useilla toimialoilla välttämättömyys. Asiakkaan luottamus tuotteita ja palveluita kohtaan kasvaa, kun palveluntarjoajalla on säännöksiä tai vaatimuksia vastaavat perusasiat kunnossa. Käytännössä voidaan siis sanoa laatujärjestelmän kasvattavan mahdollisuutta yrityksen arvon nousuun.
Autamme laatujärjestelmien laatimisessa sekä niihin liittyvissä auditoinneissa ja sertifioinneissa: